5. 8. 1998
Podle dobových výzkumů si mladá česká generace oblíbila časopisy laciné svým obsahem. Náctiletí řešili své problémy (s mezilidskými vztahy, rodinou, sexem, líčením apod.) čtením v titulech typu Dívka, Bravo či Bravo Girl, kde jim radili odborníci z řad sexuologů, psychologů nebo z kosmetického průmyslu.
- OSVALDOVÁ, Barbora, ed. a KOPÁČ, Radim, ed. Co je bulvár, co je bulvarizace. Vydání první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2016. 142 stran. ISBN 978-80-246-3229-2.
ŽANTOVSKÁ, Irena et al. Bulvarizace českých médií. 1. vydání. [Rudná]: Medias res, 2016. 56 stran. Sborník
- č. 4/2016. ISBN 978-80-87957-08-0.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bulv%C3%A1rn%C3%AD_m%C3%A9dium